ČESTO POSTAVLJANA PITANJA
Garantovani rok za isporuku poručenih proizvoda sa lagera je 5 radnih dana. U praksi, najčešće, sve porudžbine primljene u toku radnog dana šaljemo sutradan kurirskom službom Bex na vašu adresu. Porudžbine primljene tokom vikenda šaljemo u ponedeljak. Sve porudžbine se šalju opcijom „Danas za sutra“.
U slučaju porudžbine personalizovanih proizvoda rok za isporuku je 10 radnih dana od dana avansne uplate.
Plaćanje porudžbine moguće je izvršiti na tri načina:
- platnim karticama na našem sajtu – izabrati opciju kartično plaćanje
- pouzećem, plaćanje prilikom preuzimanja pošiljke – gotovinom ili platnim karticama
- uplatom na naš tekući račun – virmanski
U slučaju porudžbine personalizovanih proizvoda plaćanje se vrši isključivo avansnom uplatom na tekući račun.
Nakon evidentirane uplate pristupa se izradi personalizovanog proizvoda i od tog momenta teče rok za izradu i isporuku porudžbine (10 radnih dana).
Troškovi dostave nisu uključeni u cene proizvoda istaknute na sajtu i isti će biti naknadno obračunati prilikom zaključenja vaše porudžbine.
Pošiljke šaljemo kurirskom službom Bex ali se može desiti, u retkim slučajevima, da budu poslate i Post Expressom ili nekom drugom kurirskom službom.
Ukoliko se ispostavi da poručeni proizvod ne odgovara, moguće je izvršiti zamenu uz popunjen obrazac.
Nije moguće izvršiti zamenu personalizovanih proizvoda osim ukoliko se ne radi o oštećenom proizvodu ili proizvodu sa greškom ili felerom.
Porudžbina se može otkazati ukoliko nije poslata na vašu adresu.
Status porudžbine možete proveriti u vašem nalogu, opcija Narudžbine. Ukoliko je status „U OBRADI“ kliknite na dugme „OTKAŽI“.
Ukoliko je status „ NA ČEKANJU“, pošiljka je već poslata i zahtev neće biti prihvaćen.